Vizualizácie ako možné riešenie priestoru? Určite áno. Okrem iného slúžia ako výborná marketingová pomôcka. Odprezentovať byt v pôvodnom stave, alebo v stave holobytu je jednoduché, ak sa jedná o investičného klienta. No čo ak je to niekto, kto kupuje nehnuteľnosť prvý krát. Holé betónové steny, alebo tapety z minulého storočia nepôsobia veľmi lákavo. To však neznamená, že takýto priestor nemá potenciál. Práve naopak. Vizualizácie sú výbornou pomôckou ako vidieť to, čo tam nie je, zatiaľ.
Naši dizajnéri vám pomôžu sa zorientovať z množstva rozmanitých materiálov, farieb, nábytku a ich kombinácií, a zároveň zladiť váš nový priestor tak, aby pôsobil moderne a zároveň harmonicky.
Čo preferujete? Priestorovú slobodu, štandard, jednoliatosť a útulnosť? Vo všetkých týchto aspektoch byt vyniká. Sila elegancie a premyslený dizajn nikdy nevyjdú z módy. Ónyxová podlaha, intarzia z drevenej dýhy a vysoký lesk na nábytkoch sú nosné prvky v dizajne interiéru.
Alebo viac uprednostňujete príjemný luxusný no skôr chladný a neútulný interiér? Zariadenie vytvára dokonalú súhru krásnych kameňov ktoré spolu s čiernou, šedou, bielou farbou a dubom dotvárajú esenciu materiálov.
Vkusná estetika vytvára prehľadný, nekomplikovaný priestor v ktorom každá zóna určuje svoj charakter. Interiér prezentuje kultivovaný štýl.
No skôr ako sa ponoríme do sveta vizualizácii a interiérových dizajnov si treba položiť otázku: “Kto je Vašim kupujúcim?”
Jedná sa o malú garsónku či jednoizbový byt? Väčšina záujemcov bude investičných, kupujúcich byt na prenájom či neskorší predaj. Prípadne sa bude jednať o mladšieho klienta ktorý si kupuje svoje prvé bývanie.
Pokiaľ máte 3 izbový byt, Vašim klientom bude najskôr rodinka s jedným dieťaťom. Je preto dôležité zvážiť aká dispozícia a riešenie bytu bude najvhodnejšia. Kuchyňa spojená s obývačkou, kde je pri príprave jedla možnosť dohliadať na dieťa, detská izba, kúpeľňa s vaňou, oddelené WC a podobne.
Pokiaľ sa jedná o rodinný dom, Vašim klientom bude pravdepodobne viacpočetná rodina zrejme so staršími deťmi. Predpokladá sa, že sa bude veľa času tráviť v spoločných priestoroch, no tiež v exteriéri. Dôraz je potrebné zamerať na záhradu, bazén, grilovanie s posedením a podobne.
Tieto a ďalšie drobnosti je potrebné zvážiť ešte pred tým, ako dáte svoju nehnuteľnosť do ponuky. Aj keď holobyt/holodom či pôvodný stav sú vysnívaným “čistým plátnom” pre dizajnéra, stavebnú firmu a architekta, pre väčšinu ľudí sú to iba odstrašujúce holé steny.
Vizualizácie poskytujú priestor pre kreativitu a dávajú možnosť vyskúšať rôzne alternatívy predtým, než naostro začnete so stavebnými prácami. Kupujúcemu pomôžu predstaviť si plné využitie priestoru a predávajúcemu pomôžu osloviť väčší počet potencionálnych záujemcov.
FOTO PRED:

FOTO PO:
